ideal fout



LET OP: De betaling per iDEAL is NIET correct uitgevoerd.

Er heeft  GEEN betaling plaatsgevonden en er is niets bij je afgeschreven.

Je hebt de iDEAL betaling zelf afgebroken of er is een andere ( technische) oorzaak.
Hiervoor kun je eventueel contact opnemen met je bank.

Wij kunnen je bestelling dan ook niet verwerken.
Wel krijg je omgaand een email met je bestelgegevens.

Je kunt nu het bedrag alsnog ZELF OVERMAKEN zodat wij de bestelling uit kunnen voeren. Onze bankgegevens staan in de email met je bestelgegevens.

De levertijd van maximaal 10 werkdagen start nadat wij de betaling ontvangen hebben.
De factuur (reeds voldaan) is dan bij de levering meeverpakt.

Als wij binnen 1 maand geen betaling ontvangen hebben vervalt de bestelling.

Bij onduidelijkheden of voor nadere informatie kun je contact met ons opnemen:
Stuur dan een email aan klantenservice@lasergifts.nl met opgave van het bestelnummer (staat bovenaan de email welke je van ons ontvangen hebt). Wij lossen het op!


UITZONDERING: Als je een KADOBON code ingewisseld hebt tijdens het bestelproces en het totale bestelbedrag is nul of negatief, dan kom je ook op deze pagina terecht. Dit is geen probleem, je bestelling is gewoon verwerkt en wordt binnen 10 werkdagen afgeleverd.