Service & Voorwaarden



Service

Klacht over ontvangen artikel
Uiteraard verwerken wij elke bestelling zorgvuldig en voeren wij voor verzending een eindcontrole uit op zowel product als gravure. Toch kan het gebeuren dat er wat fout gaat waardoor je niet tevreden bent met het geleverde artikel. Laat het ons weten en wij lossen het graag op.

Mail naar klantenservice@lasergifts.nl met omschrijving van je klacht en ordernummer.
Beschik je niet over e-mail dan kun je je klacht ook faxen aan faxnr. 013 468 9891.

Artikel is nog niet geleverd
Neem contact met ons op als de bestelling nog niet in de aangegeven termijn is ontvangen.

Mail naar klantenservice@lasergifts.nl met omschrijving van je klacht en ordernummer.
Beschik je niet over e-mail dan kun je je klacht ook faxen aan faxnr. 013 468 9891.

Voor je contact met ons opneemt verzoeken wij je eerst het volgende te controleren:

1. Is de aangegeven levertijd van 10 werkdagen (weekend telt niet mee) al voorbij?
2. Controleer of er geen problemen met de postbezorging op het afleveradres zijn geweest.
3. Controleer of de post op een ander adres (zoals de buren) is afgeleverd.
4. Controleer bij  "zelf vooraf overmaken" of en wanneer de betaling heeft plaatsgevonden.

Bij "zelf vooraf overmaken" gaat de levertijd pas tellen NA ontvangst van je betaling.


Voorwaarden

Leveringsvoorwaarden
Het is onze bedoeling een goed product met een mooie lasergravure te leveren. Dit in combinatie met een scherpe prijs. Wij doen er alles aan om klachten te voorkomen. Mochten er onverhoopt toch klachten onstaan dan is het ons streven deze snel en goed op te lossen.

Om het bestelproces af te ronden moet je akkoord gaan met onze leveringsvoorwaarden.
Je kunt deze voorwaarden ook hier downloaden als PDF bestand.